Toimintamuodot

S.C. Pingviinit on aktiivinen aikuisten uimaseura. Jäsentemme käyttöön on varattu useita ratavuoroja viikossa.

Seuralle varatut uimareiden ratavuorot sekä tiedot valmennuksesta julkaistaan seuratiedotteessa.

Kuntouinti

Uinti on erinomainen tapa peruskunnon kohottamiseen ja ylläpitoon. Harrasteryhmässä harjoitellaan lajitekniikoita ja kuntoillaan yhdessä.

Kilpauinti

Seuramme tarjoaa uimareilleen asiantuntevaa valmennusta ja hyvät harjoittelumahdollisuudet.

Monet jäsenistämme harjoittelevat päämäärätietoisesti ja kilpailevat Mastersmestaruuksista kansallisten mestaruuskilpailujen lisäksi myös PM-, EM- ja MM-tasolla. Menestysta ja mitaleja on saatu pingviiniporukkaan vuosittain.

Masters-kilpailut ovat suosittu hyvähenkinen tapahtuma, joihin osallistuu satoja uimareita useista eri seuroista ja maista. Osallistumaan pääsevät 25 vuotta täyttäneet uimarit.

Talvi- ja avovesiuinti

Seurassamme on useita talvi- ja avovesiuinnin harrastajia. Pingviinien avantojoukkue on menestynyt erittäin hyvin talviuinnissa SM- ja MM-tasolla. Kesäisin ohjelmaan kuuluu avovesiuinti.

Haluatko jäseneksi?

Ota yhteyttä Tommi Halimaan (+358 40 0595 418, tommi.halima(@)gmail.com) tai kysy lisää palaute-lomakkeen avulla.