Jäsenille

Seuratiedote uimareille - kevät 2024

Uimareiden ratavuorot

Alla on listattu seuralle varatut ratavuorot ja niihin liittyvät ohjeistukset.

• Muutoksista ja poikkeuksista tiedotetaan sähköpostitse ja treeniryhmien Whatsapp-ryhmissä. Tällä sivulla on kuvattu ns. perustilanne.

Kalevan uintikeskus 26.8.2023 - 5/2024

Lisenssiuimarit punaisella seurarannekkeella

• Ma klo 20.00 – 21.30, 2 rataa, laajennusosan 25 m allas
    • Huom! Tekniikkakurssien aikana radat kurssin käytössä. Vapaasta ratatilasta tiedotetaan erikseen.

• Ti   klo 20.00 – 21.30, 3 rataa, laajennusosan 25 m allas

• To  klo 20:00 – 21.30, 3 rataa, laajennusosan 25 m allas

Harrasteryhmän kuntoilijoille (ks. alla kohta Uintivalmennus)

• La klo 15.30 – 16.30, 1 rata, laajennusosan 25 m allas

Vuoro kaikille jäsenille

• La  klo 16.30 - 17.30, 1 rata, laajennusosan 25 m allas

Sisäänpääsy Kalevan vuoroille

Kaupungin käyttösääntöjen mukaisesti punaisen seurarannekkeen saavat tavoitteellisesti treenaavat lisenssiuimarit. Rannekkeella pääsee porteista sisään 30 min ennen ja 30 min jälkeen vuoron alkamisen.

Seura toimittaa lisenssiuimarien tiedot uintikeskuksen kassalle, josta voi lunastaa seurarannekkeen (10e pantti). Vuorojen ja seurarannekkeiden yhteyshenkilöinä toimii Tommi Halima (ks. yhteystiedot).

Uusien lisenssiuimarien kannattaa ilmoittaa lisenssistä Tommille, niin rannekkeen saaminen onnistuu nopeammin. Lisätietoa lisenssistä Uimaliiton nettisivulla.

Huomaa, että muut kuin lisenssiuimarit maksavat normaalin uimahallin sisäänpääsymaksun.

Uintivalmennus

Lisenssiuimarit

Seura tarjoaa mastersmestaruuskilpailuihin tähtääville lisenssiuimareille uintivalmennusta Kalevan uintikeskuksen tiistain vuorolla.

Valmennuksesta vastaa Topi Honkonen (puh. 050-5757306). Omatoimiset lämmittelyt ja venyttelyt tehdään altaalla jo ennen harjoitusten alkua.

Treeniohjelmia

Torstain yhteistreenien ohjelmia: Google Docs -tiedosto

Harrasteryhmä

Harrasteryhmä on suunnattu kuntouinnista ja ryhmässä harjoittelusta kiinnostuneille seuran jäsenille. Ohjatut harjoitukset pidetään lauantaisin klo 15.30-16.30. Yhteydenotot seuran osoitteen s.c.pingviinit@gmail.com kautta.

Kilpailut

Lyhyen radan mastersmestaruusuinnit järjestetään Salossa 22.–24.3.2024. Tommi Halima kerää ilmoittautumiset sähköpostitse noin kuukautta aikaisemmin.

Muiden kilpailujen ajankohdat ja kutsut julkaistaan Uimaliiton nettisivuilla.

Seura pyrkii maksamaan mastersmestaruuskilpailujen starttimaksut aiemman käytännön mukaisesti.

Lisätietoja kilpailuilmoittautumisista ja käytännöistä voit kysyä Tommi Halimalta ja Heikki Asellilta.

Kilparyhmäläinen - muista lisenssi

Blue Card -kilpailulisenssin voit ostaa Uimaliiton sivulta Uintiurheilun lisenssi.

Seuran toimihenkilöt vuonna 2024

Syyskokouksessa vuodelle 2024 valittujen toimihenkilöiden tiedot löydät yhteystiedot -sivulla.

Seuran kevät- ja syyskokous

Vuoden 2024 kevät- ja syyskokouksesta tiedotetaan erikseen sähköpostilla sekä seurasivujen Ajankohtaista-osiossa.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu 2024: henkilöjäsen 120 e, yli 65-v. 20 % alennus, yhteisöjäsen 200 e. Jäseneduista nauttiminen ja äänivalta seuran kevät- ja syyskokouksissa vaatii maksetun jäsenmaksun.

Lasku jäsenmaksusta lähetetään jäsenille sähköpostitse vuoden alussa tai heti jäseneksi hyväksymisen jälkeen. Jos laskua ei kuulu tai asiassa on muita ongelmia, olethan yhteydessä hallitukseen.

Pidä omat yhteystietosi ajantasalla

Voit päivittää sähköpostiosoitteesi ja muuttuneet yhteystietosi helposti jäsenluetteloon käyttämällä palautelomaketta. Valitse valikosta aiheeksi Yhteystietojen muutos jäsenluetteloon.

Kurssit

Kurssitarjonnasta tiedotetaan uintitekniikkakurssit-sivulla.

Seuraa meitä myös Facebookissa!

Mukavia uintihetkiä!

S.C. Pingviinit r.y.