Terveiset syyskokouksesta ja pikkujouluista

18.11.2016

Seuran syyskokoukseen saatiin hyvä edustus ja kokouksessa tehtiin nippu tärkeitä päätöksiä. Sääntömääräisiin asioihin sisältyvät mm. hallitusvalinnat sekä toimintasuunnitelman ja talousarvion vahvistaminen vuodelle 2017.

Erovuorossa olleet Teija Vihervaara, Heikki Asell ja Tommi Halima valittiin uudelleen hallitukseen. Teija jatkaa puheenjohtajana.

Kokouksen jälkeen jatkettiin iloisissa tunnelmissa pikkujouluilla. Ruokailun ja ohjelman lomassa palkittiin ensimmäistä kertaa vuoden pingviinit. Pistekilpailun perusteella jaettavan Hessun maljan sai Janne Moilanen ja jäsenten äänestyksessä murskavoiton vei Mika Pöyhölä. Molemmat saavat huomionosoituksena mustan seurapaidan, joka on varustettu kultaisella seuran logolla.

Kiitokset osallistujille ja onnittelut valituille ja voittaneille!