Maksuvälineet ja peruutuskäytäntö

Maksuvälineet

Alla on listattu S.C. Pingviinien järjestämillä kursseilla ja muussa toiminnassa käytössä olevat maksuvälineet. Huomaathan, että tämän sivun tiedot koskevat seuran kurssimaksuja, eivät uimahallin sisäänpääsymaksuja tai kassan hyväksymiä maksuvälineitä.

Tarkemmat maksuohjeet ja -tiedot ilmoitetaan kurssikohtaisesti osallistujille. Tuo virike-, liikunta- ja tyky-setelit tms mukanasi ensimmäiselle kurssikerralle. Varaudu esittämään kuitti mikäli käytät alla listattua mobiilimaksutapaa tai -sovellusta.

Kurssien osallistumismaksun voi jakaa maksutapojen kesken: voit maksaa osan ilmoittautumisen yhteydessä saamastasi laskusta tilisiirrolla ja alla listatuilla seteleillä/maksuvälineillä.

Hyväksytyt maksuvälineet

• Lasku
    • tilisiirto seuran tilille FI07 1148 3006 1032 25, käytäthän viitettä.
  • Yleisimmät liikuntasetelit ja maksutavat

Seuralla ei ole käytössä korttimaksukonetta, joten maksukortit eivät käy maksuvälineenä.

Peruutuskäytäntö

Kursseille ilmoittauttaudutaan ilmoittautumisjärjestelmässä. Linkit kurssien ilmoittautumislomakkeille julkaistaan Uintitekniikkakurssit-sivulla.

Kurssi-ilmoittautuminen on sitova mutta sen voi perua ilmoittautumisen yhteydessä sähköpostitse saamasi linkin avulla ilmoittautumisjärjestelmässä. Ongelmatapauksissa perumisen voi tehdä myös ilmoittamalla siitä osoitteeseen s.c.pingviinit@gmail.com. Ilmoittautumista ei voi siirtää kurssilta toiselle.

Maksettu kurssimaksu voidaan palauttaa, mikäli peruutus tehdään viimeistään 14 päivää ennen kurssin alkamista. Palauttamisesta peritään toimistomaksua 10 e. Lähetä palautuspyyntö osoitteeseen s.c.pingviinit@gmail.com.

Mikäli kurssi peruuntuu tai siirtyy meistä johtuvista syistä, ilmoittautumisia ja maksettuja kurssimaksuja voi siirtää mikäli se on mahdollista. Meistä johtuvista syistä kokonaan peruuntuneen kurssin kurssimaksu voidaan myös palauttaa kokonaisuudessaan.