Maksuvälineet

Alla on listattu S.C. Pingviinien järjestämillä kursseilla ja muussa toiminnassa käytössä olevat maksuvälineet. Huomaathan, että tämän sivun tiedot koskevat seuran kurssimaksuja, eivät uimahallin sisäänpääsymaksuja tai kassan hyväksymiä maksuvälineitä.

Tarkemmat maksuohjeet ja -tiedot ilmoitetaan kurssikohtaisesti osallistujille. Tuo virike-, liikunta- ja tyky-setelit tms mukanasi ensimmäiselle kurssikerralle. Varaudu esittämään kuitti mikäli käytät alla listattua mobiilimaksutapaa tai -sovellusta.

Kurssien osallistumismaksun voi jakaa maksutapojen kesken: voit maksaa osan ilmoittautumisen yhteydessä saamastasi laskusta tilisiirrolla ja loppuosan alla listatuilla seteleillä/maksuvälineillä.

Hyväksytyt maksuvälineet

• Tilisiirto seuran tilille FI07 1148 3006 1032 25, käytäthän laskussa mainittua viitettä.

• Yleisimmät liikuntasetelit ja maksutavat

Seuralla ei ole käytössä korttimaksukonetta, joten maksukortit eivät käy maksuvälineenä.