Aikuisten uintitekniikkakurssit

Ota tekniikka haltuun

Tule Pingviinien uinnin tekniikkakurssille opettelemaan eri uintilajien perustekniikat!

Kurssit on suunnattu uimataitoisille aikuisille ja ne järjestetään Tampereella Kalevan uintikeskuksessa seuramme ratavuoroilla.

Tekniikkakurssien sisältö

Kurssi kestää tyypillisesti neljä kertaa (4 x 60 min opetusta maanantaisin klo 20.00-21.00). Sen aikana käydään kurssista riippuen läpi rintauinnin, vapaauinnin (krooli) ja selkäuinnin perustekniikat käytännön harjoitteluna. Kurssien sisältöä sovitetaan kurssikohtaisesti osallistujien toiveiden ja taustan mukaan.

Kesto ja hinnat vahvistetaan kurssikohtaisesti. Tavallisesti neliviikkoinen kurssi maksaa 60 e (ei sisällä uimahallin sisäänpääsymaksua). Uintikurssien ohjaajina toimivat seuran koulutetut ja osaavat ohjaajat.

Seuraavat kurssit ja ilmoittautuminen

Katso tulevien kurssien tarkemmat tiedot ja ilmoittaudu klikkaamalla kurssin nimeä alta. Mikäli lista on tyhjä, seuraavan kurssin ilmoittautuminen ei ole vielä auki.

Tutustuthan ennakkoon kurssien peruutuskäytäntöön.

Ilmoittaudu:

Voit kysyä lisätietoja kurssipalautelomakkeella.

Tieto seuraavista kursseista julkaistaan näillä sivuilla ja seuran Facebook-sivulla. Voit halutessasi jättää yhteystietosi seuraavaa kurssia varten palautelomakkeella. Tiedotamme, kun kurssiaikataulut tarkentuvat.

Kurssien peruutuskäytäntö on kuvattu omalla sivullaan.

Seuran hyväksymät maksuvälineet on listattu maksuvälineet-sivulla.

Seura ei järjestä uintitekniikan yksityistunteja mutta osaavat ohjaajamme pitävät jonkin verran yksityistunteja. Voit yhteydessä Lauri Heikkilään.