Terveiset syyskokouksesta ja pikkujouluista

16.11.2020

Seuran syyskokous keräsi mukavan määrän osallistujia, kuitenkin ohjeiden mukaan väljästi sijoittuen.

Kokous vahvisti toimintasuunnitelman ja talousarvion vuodelle 2021. Hallituksen kokoonpano jatkaa ennallaan: puheenjohtajaksi valittiin Ville-Matti Erkintalo ja hallitukseen jatkokaudelle Heikki Asell ja Tommi Halima.
Tiina Nummi ja Sari Salomaa jatkavat hallituksessa kaksivuotiskauttaan.

Lisäksi kokous myönsi hallituksen esityksestä Teija Vihervaaralle kunniapuheenjohtajan arvon. Onnea Teija!

Syyskokouksen jälkeen pidetyt pikkujoulut aloitettiin Teija Vihervaaran kokoaman seurahistoriikin esittelyllä. Historiikki kokoaa Teijan puheenjohtajakauden tapahtumia vuosilta 2007-2020 ja se julkaistaan verkkosivuilla myöhemmin.

Ohjelma jatkui perinteisesti ruokailulla ja palkitsemisilla. Uimaliitto myönsi seuran esityksestä Seurasydän -palkinnon Heikki Asellille. Vuoden pingviini-kiertopalkinnon saa vuodeksi takan reunalle Anna Korhonen. Onnea!

Iltaa jatkettiin hyvän ruoan ja tietokilpailujen merkeissä; vuoden tietäjäpingviinin tittelin voitti Lauri Heikkilä.

Hallitus toivottaa pingviineille ja pingviinimielisille hyvää loppuvuotta ja rauhallista joulun aikaa.