Syyskokouksen päätökset ja pikkujoulut

30.11.2017

Seuran syyskokouksessa 17.11. käsiteltiin sääntömääräiset asiat, joihin sisältyvät mm. hallitusvalinnat sekä toimintasuunnitelman (ks. materiaalisalkku) ja talousarvion vahvistaminen vuodelle 2018. Talousarvion mukaisesti jäsenmaksuun tulee korotus.

Erovuorossa olleet Teija Vihervaara ja Tiina Nummi valittiin uudelleen hallitukseen. Teija jatkaa puheenjohtajana. Ville-Matti Erkintalon tilalle hallitukseen valittiin Sari Salomaa.

Kokouksen jälkeen jatkettiin pikkujouluilla. Ruokailun ja ohjelman lomassa palkittiin vuoden pingviinit. Pistekilpailun perusteella jaettavan Hessun maljan sai Topi Honkonen ja jäsenten äänestyksessä murskavoiton vei Pasi Rönkkö. Molemmat saavat huomionosoituksena mustan seurapaidan, joka on varustettu kultaisella seuran logolla.